Saturday, December 15, 2018

Jom Jana Pendapatan!


Assalamualaikum korang! Zati nak ajak korang bersama-sama menambah duit poket. Terutama pada suri rumah, student, atau sesiapa sahaja yang rasa nak tambah income tu, boleh join jadi USAHAWAN CUCKOO


Kenapa korang perlu join? Yang best nya CUCKOO ni, bila korang join agent, korang tak perlu bayar apa-apa pun. Semua percuma. Dan paling best segala content writing, semua dibekalkan dalam group. Dan yang paling best income nya memang akan buat korang tersenyum! Tugas nya hanya promote, daftarkan details customer dalam sistem dan siap! Mudahkan? Oh ya! Bila kita dah didaftarkan jadi agent, dah approve oleh HQ, kita akan dapat satu id dan password untuk kita login ke website CUCKOO NATURAL EXECUTIVE. Dari website tu la, kita akan update sale kita (daftar customer), boleh print statement commision, tengok memo dari HQ dan pelbagai lagi. Yang bestnya, kita ada slip gaji ya, dan laku dimana-mana bank, incase korang nak beli rumah ke, kereta ke, jangan risau, just print je dari website NE tu.


Zati join pon baru je. Dan Zati pon jarang sangat untuk update produk Cuckoo ni. Kira nya Zati buat ni sekadar part-time. Jika ada masa yang betul-betul free barulah Zati akan update. Dan alhamdulillah! Walaupun jarang update, ada juga customer yang dah berjaya Zati daftarkan pembelian mereka. Dibawah ni adalah slip commision Zati. Zati buat sambil-sambil je, tapi Alhamdulillah ada juga hasil walaupun tak banyak macam yang diatas tu.


Oh ye, korang jangan risau, kalau korang dah join agent, korang tak perlu nak keluar, tak perlu nak bawa produk, tak perlu nak ke office. Maklumlah, sesetengah surirumah kan pelbagai masalah dengan anak-anak lagi, susah kan nak kesana kesini. So, dengan join team Cuckoo korang hanya perlukan internet, handphone/laptop untuk uruskan kerja korang. Siapa taknak kan? Dah la langsung tak keluar apa-apa modal, tapi income nya mengalahkan pak menteri!

Ni lah website yang jadi "tempat kerja" korang tu.

1. MASA KERJA SANGAT FLEKSIBEL.
Anda boleh mengagihkan masa bersama keluarga dan tugas lain dan masih mampu menjana pndapatan yang lumayan sebagai agen Cuckoo.

2. KAEDAH MENJUAL TERPULANG KEPADA ANDA.
Dengan masa kerja yang fleksibel, anda boleh pula memilih kaedah menjual mengikut citarasa, idea, kos dan kemampuan anda. Ada yang suka menjual secara online, ada yang suka menjual secara langsung. Terpulang kepada anda. 


3. JENAMA DAN PRODUK KUALITI ANTARABANGSA.
Jenama Cuckoo sudah lama dipasaran Korea, hampir 20 tahun. Dan baru 2 tahun masuk pasaran Malaysia. Produk dan servis yang diberikan berkualiti setanding, malah lebih baik dengan jenama lain yang ada di pasaran. Produk sangat mudah dijual kerana pengiklanan besar-besaran telah dibuat oleh pihak Cuckoo. Anda hanya perlu sampikan hasrat pelanggan yang ingin menggunakan produk Cuckoo di rumah mereka. 

4. LATIHAN DAN SOKONGAN UNTUK KERJA.
Di Cuckoo, kami sangat mementingkan servis, walaupun produk kegunaan rumah yang dijual, tetapi servis adalah salah satu konsep yang kami "jual". Jadi setiap agen akan diberikan latihan dan tunjuk ajar untuk memberikan "kualiti servis" dalam menyampaikan maklumat kepada pelanggan. Anda akan dibimbing untuk bekerja untuk diri anda dan orang lain.

5. GAJI LUMAYAN.
Memang selayaknya anda diberikan imbuhan yang setimpal dengan usaha apabila mempromosikan produk yang ada standard. Cuckoo meningkatkan kualiti hidup pelanggan dengan produk dan servis yang berkualiti, maka untuk anda agen juga pastilah diberi ganjaran lumayan jika bersama Cuckoo. 


6. ISTIMEWA LAGI.
Pengalaman tidak diperlukan kerana latihan akan diberikan. Imbuhan dan gaji lebih hebat dari kerja tetap biasa, namun permohonan sangat mudah dan boleh disertai oleh sesiapa saja yang mahu bekerja untuk tambah pendapatan. Jika anda bercita-cita mahu gaji 5 angka sebulan tanpa kelayakan yang bombastik. Dengan Cuckoo anda boleh.

Kalau korang ada sebarang pertanyaan atau nak join agent atau nak beli CUCKOO boleh contact Zati

2 comments:

  1. Asalam..wah bole dapat duit ya dengan syarikat ni..dalam blog saya ada Nuffang ja

    ReplyDelete