Saturday, March 31, 2018

Buat Duit Dengan Tok Syed

Assalamualaikum.

Haa mesti korang terfikir pasal tajuk entry zati kali ni kan ? Buat Duit Dengan Tok Syed . korang mesti pelik kan siapa pulak lah Tok Syed ni kan?Untuk student yang nak tambah duit poket memang wajib cuba ni. hehe.. Okey lah sebelum zati cerita panjang lebar, zati cerita sikit apa itu TS (Tok Syed).

Logo Tok Syed Distribution Sdn Bhd

Tok Syed Distribution Sdn Bhd ditubuhkan pada bulan April 2017 dengan pada awalannya membawa kepada perniagaan menjual produk-produk barangan keperluan ibu dan anak yang berasaskan herba-herba berkualiti traditional.
Keprihatian kami adalah penggunaan produk-produk berasaskan herba traditional kepada pelanggan kami dan sekaligus mengurangkan penggunakan bahan-bahan kimia merbahaya lain yang selalu terkandung di dalam produk-produk di dalam industri ini.
Siapa yang sanggup melihat si manja mereka tercemar dengan penggunaan produk yang dicampuri SLES, Paraben dan yang sewaktu dengannya kan? Begitulah juga kami. Maka TSD mula melakukan beberapa kajian serta R&D untuk mengeluarkan produk-produk kegunaan harian si manja dan ibu malah orang dewasa lain sekali pun yang berasaskan kandungan pati herba-herba terpilih dari pelbagai serantau benua yang terdapat di Asia.
Di TSD kami amat mementingkan kebersihan, kualiti serta mutu terhadap produk-produk yang dihasilkan. Ianya bermula dari bahan material asas yang digunakan (kami menggunakan material asas yang berkualiti patinya) sehinggalah kepada penyediaan serta penghasilkan sehingga menjadi end-produk kami yang dikilangkan di kilang bertaraf GMP.
TSD juga membuka peluang kepada mereka yang ingin menceburkan diri dalam bidang perniagaan ini menjadi sebagai rakan niaga kami. Konsep rakan niaga yang kami bina ini merangkumi satu konsep yang legnkap di mana ia dibawah pantauan sistem pengedaran yang dibina oleh kami.
Kami cuba sedaya upaya untuk menyediakan fasiliti serta bahan marketing terlengkap bagi rakan niaga serta pengedar kami. Sekaligus ia akan memudahkan uruskan marketing mereka seharian. Di samping itu TSD juga menyediakan pelbagai insentif serta bonus tambahan bagi menggalakkan para rakan niaga dan pengedar kami terus bersemangat dan lama berniaga bersama kami.
Semoga TSD dapat membantu melahirkan ramai lagi usahawan dalam talian serta peniaga berbakat di luar sana yang memberikan perkhidmatan pelanggan berkualiti dari masa ke semasa. Dan juga diharap produk-produk yang dihasilkan dapat mencapai matlamat dalam membantu pengguna di luar sana.
Okay itu adalah serba sedikit penerangan tentang Tok Syed ni. Harap korang faham. Sekarang zati nak terangkan macam mana kita boleh buat duit secara online dengan mengunakan sistem Marketplace Tok Syed ni.
CARA-CARA DAFTAR
1. Korang kena daftar sebagai agent dulu.. Jangan risau! tiada bayaran dikenakan, korang cuma perlu daftar dan isi borang je. Link untuk daftar >> DAFTAR <<
2. Dah klik link tu akan keluar page ni
Lengkapkan details korang ye
3. Company Name dengan Reg No tu kalau takde tak payah isi pon takpe.Dah habis isi korang tekan button next tu, dia akan keluar macam ni
Macam biasa korang isi semua details tu
4. Dah isi semua alamat korang semua tu korang tekan je next button tu, dia akan keluar macam ni
Isi nom acc korang
5. Tujuan untuk bagi nombor akaun ni untuk diorang bayar 'gaji' kita after kita buat jobs. Dah nama pon BUAT DUIT DENGAN TOK SYED kan.. Dah tentu lah ada kerja ada gaji! Takpe korang setel kan isi ni dulu, jap lagi zati ajar macam mana kerja nye.
6. Tekan next dan akan keluar macam ni
Lastly, isi yang ni then tekan register!
7. Okey dah habis isi semua tekan register! akan keluar macam ni

8. Dah tekan okey tu akan keluar macam ni, korang p kat Account > Agent Page

9. Akan keluar macam ni ye
Okay nampak tak yang zati petak kan tu
10. Yang zati petak kan tu lah hasil jobs semalam zati buat. dah ada RM10. Siapa nak bagi kan daripada kita main internet gitu gitu je. Baik try jobs ni. Jum zati ajar cara jobs dia pulak
11. Untuk tengok jobs apa yang available , korang kena klik kat Marketplace sebelah My wallet tu
Klik Jobs tu
12. Dah klik jobs tu dia akan keluar senarai jobs yang korang boleh buat , dan akan diberitahu berapa bayaran yang korang akan dapat bila korang dah selesai jobs tu. Korang kena baca satu persatu ye!
Boleh scroll banyak jobs lagi
13. Haa mudah kan? Yang warna pink tu semua zati dah buat jobs tu hehe. Bayaran untuk jobs ni akan masuk dalam wallet korang tadi sehari selepas jobs ni dibuat. Untuk mula mula ni korang buat jobs yang mudah dulu. Cari je satu satu.
Selamat mencuba ye! Mana lah tahu kot boleh tambah duit poket korang terutama yang student tu!

No comments:

Post a Comment