Kad Raya Giveaway Dari Blogger Syeeda Saniey Dah Sampai!

Assalamualaikum

Haa dah Syawal ke 17 dah , abam posmen baru hantar kad ni haha. Tapi takpe lah , atleast dapat jugak dalam buat Syawal kan! Terasa mengimbau kenangan dulu-dulu. Siapa yang join Giveaway Kad Raya tu mesti ada dapat kan.

taraaa..kad raya ♥

Zati nak ucapkan terima kasih pada sis Syeeda Saniey sebab sudi buat giveaway ni dan sudi bagi kad raya ni. 

7 comments:

  1. wah..best lah dapat kad raya =)

    ReplyDelete
  2. terbaek.. seronok kalau dpt kad raya ni. hehhe

    jemput join segmen terkini ejulz :)

    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    ReplyDelete
  3. thn ni aida tak terima sekeping pun :(
    hadoi lah...
    salah sendiri. sendiri pun tak peduli nak kirim kat org lain kan hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. tahniah kerana dapat kad raya tu..

    ReplyDelete
  5. tahniah..cantik kad raya.simpan2 elok2 kad raya tu.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi baca entry Zati.
Komen yang baik-baik ye!

Budi Bahasa , Budaya Kita

Total Pageviews

Instagram

Recent Comments

Top Commentators