"Buka Buku Baru" Giveaway by Mai

Klik Banner Untuk Join
Ucapan untuk Mai ::

Selamat Pengantin Baru dan selamat menempuh alam rumahtangga yang penuh kemanisan dan cabaran. Diharap kekal dan bahagia till jannah. Dalam rumahtangga perlu saling percaya mempercayai , perlu kesabaran tinggi , perlu saling memahami antara satu sama lain.

Setakat gaduh-gaduh manja tu biasa la bila kita dah berkahwin ni, sedangkan lidah lagi tergigit kan. Tapi sebenarnya , dengan "pergaduhan" tu lah kita akan jadi semakin kenal , sayang , rindu dengan pasangan kita.

Apa pun tahniah di ucapkan pada Mai dan pasangan yang bakal disatukan tak lama je lagi. 

3 comments:

Terima kasih sudi baca entry Zati.
Komen yang baik-baik ye!

Budi Bahasa , Budaya Kita

Total Pageviews

Instagram

Recent Comments

Top Commentators