Hadiah Giveaway Dari Ray Dah Sampai !

Saturday, May 19, 2018
Assalamualaikum

Sihat ke semua? Alhamdulillah harini dah 2 hari kita berpuasa. Zati nak inform yang hadiah dari GA by Ray dah pun selamat sampai kat tangan zati petang tadi. Untuk pengetahuan korang , zati join GA dari Ray yang INI , dan alhamdulillah , tak sangka pula rezeki zati terselit sebagai salah satu pemenang. 

Terima kasih zati ucap kan pada Ray , sudi buat GA ni. Semoga rezeki Ray dimurah kan. Korang nak tengok tak hadiah tu .. ?

.
.
.
.
.
.
Pengumuman pemenang dibuat oleh Ray >> Pemenang


Hadiah yang zati dapat 




Bag ni comel tau .. Lepas lah letak telekung untuk bawa pergi tarawikh. 

2 comments:

Terima kasih sudi baca entry Zati.
Komen yang baik-baik ye!

Budi Bahasa , Budaya Kita

Powered by Blogger.