Day 22 : A Letter To Someone Who Has Hurt You Recently

by - Sunday, April 22, 2018

DAY 22 : A LETTER TO SOMEONE WHO HAS HURT ME RECENTLY

Assalamualaikum

22 April 2018 dah , cepat nya masa berlalu . Tajuk kali ni adalah surat untuk seseorang yang dah sakit kan hati zati. Kadang-kadang diam tu lebih baik kot .

Okay lah zati buat surat ringkas je la ye.

Kepada :

Yang pernah menyakitkan hati aku

Aku nak kau tahu , yang aku dah lama maafkan kau. Aku tak nak bermusuh dengan orang. Biarlah apa kau nak kata aku. Aku tak kisah , mulut orang mana boleh tutup.

Tapi aku tak pernah nak mengata kau di belakang kau. Aku dah tahu segala nya. Tapi tak pa lah mungkin dah nasib aku.

Apa pon semoga kau bahagia selalu.

Yang Ikhlas,
ZATI

You May Also Like

1 Comments

Terima Kasih Sudi Baca Entri Zati.
Tinggalkan komen dan Jaga Bahasa Anda Ye :)