Day 16 : Short Term Goals For This Month And Why

DAY 16 : SHORT TERM GOALS FOR THIS MONTH AND WHY

W1siziisijiwmtcvmtivmtivmduvmdyvntavndaxl2dvywxzlmpwzyjdlfsiccisinrodw1iiiwindawedqwmcmixv0
Assalamualaikum

Untuk hari ke 16 ni zati nak cerita tentang matlamat jangka pendek zati dan sebab nya,
Matlamat zati untuk bulan April ni adalah MENABUNG . Ya, zati nak menabung. 


Sebab zati nak menabung kerana , kita tak lama lagi akan menjalani ibadah puasa , lepastu akan sambut raya, so zati nak lah juga buat atau beli kuih raya , baju raya . Bukan niat nak menabung tu nak tukar serba baru semata mata untuk raya. Cuma nak kan ada nya rasa suasana raya.

Bagi zati dan adik , kami dah rasa tak da makna sebenarnya raya ni sebab mak ayah pun dah takde . Tapi tu lah , di sebab kan kita sambut raya pon setahun sekali je , zati nak ada kan suasana raya tu . Takde lah terasa sedih sangat kan.


5 comments:

  1. Semoga dipermudah proses menabung zati. Hee. Menabung masa kecik senang je. bila dh besar ni kena kuat la sikit iman nak menabung. takut korek balik hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe dah banyak kali cuba sebenarnya.Pantang nampak penuh sikit,gatal je tangan nak korek jugak tabung tu haha

      Delete
  2. sama lah, hari raya pun tak raya sangat. Takat pergi rumah jiran seketul dua pastu balik rumah tidur

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan.. sama lah kita. raya banyak duduk rumah, makan n tengok tv! ^^

      Delete
  3. saya pula menabung syiling

    ReplyDelete

Powered by Blogger.