Freebies : Color Palettes

COLOR PALETTES ni adalah color-color yang dah digabungkan mengikut kesesuaian dan kesedapan mata memandang. Senang sikit kerja kalau dah ada color palettes ni. Kita tak payah nak susah kan diri lagi untuk combine color.

Kat bawah ni zati ada beberapa color palettes yang dah di screenshot. Korang boleh lah pilih kot-kot nak ubah tema blog ke, tema rumah ke .. Maklumlah lagi beberapa bulan lagi dah nak raya kan.

2018 PALETTES


2017 PALETTES



2016 PALETTES




2015 PALETTES



RUSTIC PALETTES




SKY PALETTES


SAND PALETTES


FLOWER PALETTES


BEACH PALETTES







2 Comments