Di Matamu - Suffian Suhaimi

Monday, March 26, 2018

Apakah kau cuba untuk menentukan
Keikhlasan hatiku padamu
Betapa ku mencuba
Mendapatkan secebis kasihmu

Apakah kau tak mampu tuk menentukan
Di antara kaca dan permata
Betapa telahanmu
Memaksaku mengundurkan diri

Dan tak seharusnya aku
Bertemu dirimu, didunia ini
Dan kau membuang diriku
Sesuka hatimu, dan memilih dia

Dan ku tersandar begini
Meratapi hati, yang t'lah dilukai
Aku sedar betapa hinanya
Ku dimatamu

Dan tak seharusnya aku
Bertemu dirimu, didunia ini
Dan kau membuang diriku
Sesuka hatimu, dan memilih dia

Dan ku tersandar begini
Meratapi hati, yang t'lah dilukai
Aku sedar betapa hinanya
Ku dimatamu

Sedih jugak lagu ni.. Zati start minat lagu ni bila tengok kat IG ramai yang buat cover lagu ni.
So korang layan lah ye!

No comments:

Terima kasih sudi baca entry Zati.
Komen yang baik-baik ye!

Budi Bahasa , Budaya Kita

Powered by Blogger.