Petua Orang Dulu-Dulu

Pernah tak nenek korang ke atau mak korang ke kongsi petua amalan orang-orang dulu.. Mak zati dulu ada jugak lah cerita pasal petua-petua ni.. Tapi tu lah kan, waktu tu remaja , mane nak layan petua orang lama ni.. sekarang baru terkial-kial mencari haha.. Sebab rasa macam takut pulak nak pakai produk yang ada kat pasaran sekarang.

Okay kat bawah ni ada beberapa petua dan cara amalkannya..





















Banyak jugak petua-petua kecantikan orang dulu-dulu ni. Benda ni antara rajin dengan malas je.. Tapi kalau zati ikut mood hahaha.. Kalau dah penyakit 'M' datang , ape pon tak boleh haha..

0 Comments