Selamat Hari Raya


Selamat Hari Raya kepada semua kawan kawan zetty..Bape pasang baju raye kome tahun nie?Zetty tak beli baju raya pun..Tak de mood nak raye tahun nie..zetty sedih sangat..tahun nie tahun pertame zetty raye tanpe mak,,rase lain sangat..selalu mak lah paling sibuk nak masak untuk raya..tapi tahun nie dah xde semua tuh..sedih nye Tuhan je tahu...

Ape ape pun zetty kene tabah hadapi semua nie..dan zetty redha dengan pemergian ibu tercinta zetty..walaupun hati ni sedih , zetty buat buat gembira je.. di kesempatan ni zetty nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN..

Nak duit raya ??? scroll ke bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ambik lah duit raya tu..pilih je hehehe..jangan marah :)

Terima Kasih Sudi Baca Entry Zetty

0 komen: