Alhamdulillah






ape khabar semua reader's ?? sihat ke ? harap semua sihat - sihat la yek .. entry kali ni zetty nak bagi tahu yang 11 haribulan nie zetty dah start keje..wwooaa..agak best..daripada duduk rumah..bosan :(
dulu tak kerja sebab nak jaga arwah mak.. sekarang mak pon dah xde so lebih baik zetty kerja untuk hilang kan rasa bosan dan sunyi ni..ape ape pon doakan zetty biar kekal krje kat tempat baru nt ( * sebab nak kumpul duit kahwin hehehe ) ...

Terima Kasih Sudi Baca Entry Zetty

3 komen:

MISS IMAKASIHDANI said...

tahniah, keje elok2 ;) sy pun bosan dok uma T^T

arzman angah said...

follow:)
http://hazman-arzman93.blogspot.com

z3ttY said...

@MISS IMAKASIHDANI

insyaallah sy mesti kerje elok2 :)
tu lah pasal bosan duduk rumah hehe