Cincin....






cantik tak cincin nie?? hehe nie sebenar nye cincin tunag zetty..sebenar nye dah nak masuk 3 bulan dh zetty tunang..zetty tunang 8/1/2012 ..sekarang baru nak upload pic cincin hehe..zetty couple dah 7 thun ( lame tak )..tapi ramai yang tanye zetty pernah gadoh tak..mesti lah pernah..kitorang nie dah selalu sangat gado putus gado putus hehe..last2 tunang,..hehehe..tapi lepas tunang nie ade jugak kitorang gado..tapi takde lah sampai nak putus2 bagai..(gile ko nak putus..kalau nak putus nak kene angkut parents lak hehe) lagi panjang cite nye kan hehe...so malas nak sikap kebudak-budakan..so sekarang ni zetty harap akan kekal sampai ke jinjang pelamin dan ke akhir hayat,.. (ceeewwaahh ayat..poyo jew)


Terima Kasih Sudi Baca Entry Zetty

2 cubitan !:

Adam Narzuan said...

wah comelnyer... bila nak makan nasi minyak ni??

z3ttY said...

@Adam Narzuaninsyaallah kalau ade jodoh akan sampai mase nye :) nt zetty ajak yew.. :)