Hina Islam, Melalui Iklan Coke Di Eropah





Bila di lihat dan diperhatikan dengan teliti, yang di ‘saf’ belakang tu orang sebenarnye. Mereka mengiklankan solat dengan berpakaian seperti ini. Berkupiah jenama ‘coke’.



Perhatikan perkataan ‘coca-cola’. Cuba beli satu botol coke dan koyakkan pembalut plastik dan lepas itu terbalik kan. Kita akan dapat lihat tulisan nya akan menjadi ” La’ Muhammad La’ Makkah ”. yang bermasud TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH. 
 
Sedarlah wahai sahabat sahabat, bila kita mengucapkan kata-kata TIADA MUHAMMAD, TIADA MAKKAH, sebenarnya akidah kita dah terpesong. Kita renungkan kembali, bangsa yahudi tidak akan aman selagi Islam itu tak tenggelam. 
 
Mereka sering berusaha menghancurkan ISLAM. Dan bila kita lihat balik, sebahagian usaha mereka telah hampir berjaya kerana orang Islam kini lebih terikut dengan budaya barat. Bangsa Yahudi tahu, mereka tidak boleh mengalahkan ISLAM dengan peperangan dan mereka cuba untuk musnahkan ISLAM melalui pemikiran.

Nota Kaki :
Pada sesiapa yang suka minum coke tu cuba cuba lah untuk tidak beli lagi.sebab kalau dah macam ni cara KAFIR hina ISLAM .. tak kan kite yang beragame islam ni nak sokong kafir..betoi x..fikir fikir kan lah.. dan selamat beramal..

Terima Kasih Sudi Baca Entry Zetty

0 cubitan !: