Gembire dan Sedih


sihat ke semua?zetty sihat jew.. :)
hehe tengok tajuk pon mesti pelik kan ade gembire ade sedih... ok panjang sebenarnye cite nye..
kalau cite 5 tahun pon tak habis (ayat dalam cite Alamak Toyol) hehe
mcm ni semalam (Ahad 22Jan2012) zetty 1 family balik kampung
sebab sepupu tunang.. :)
dalam perjalanan hepi buan main lagi siap nyanyi2 langi ngan adik..
tibe tibe...............
poooommmmmmmmmm!!!!!
tayar kerete meletup!!
nasib baik lah ayah zetty drive slow slow..n then sempat gak kitorang ketepi..
kalau tidak tak tahu lah ape jadi kat kami 1 family.  :(
bile kitorang turun tengok tengok tayar dah terbelah..
masyaallah... mak zetty terkejut..
lepas tu ape lagi..ayah zetty pon cepat cepat ambik tayar spare nak tukar..

tuh ayah zetty nak tukar tayar




yang zetty bulatkan tuh tayar yang terbelah



alhamdulillah kami selamat daripada sebarang yang tidak di ingini berlaku.. :)

Terima Kasih Sudi Baca Entry Zetty

0 cubitan !: