Pendaftaran Untuk Mencari Kerja


ha entry kali nie aku nak bagi tahu satu laman web yang bole kome isi
untuk mendaftar cari pekerjaan bagi yang tak de kerje cam aku nie hehe
tapi ni untuk kawasan PERAK jew tau..
ok picit kat SINI untuk mendaftar dan upload resume..
kite leh pilih nak keje yang macam mane ikut kesesuaian atau ikut pengalaman
dan juga ikut kelayakan kite..cube lah ye
mane la thu kot kot ade rezeki kan.. :D
SeLaMaT MeNcUbA....


terima kasih sudi baca :)


Terima Kasih Sudi Baca Entry Zetty

0 cubitan !: