Cemburu ke aku ?


zetty ni cemburu ke? tapi kate orang orang tua , cemburu tande sayang..
tapi kadang kadang dalam hubungan ni cemburu dah jadi mcam KONGKONG lak..
nak kate tak cemburu tu tipu la kan..gf mane yang tak cemburu kalau tengok
bf die mesre ngn awek laen
toi x?..tapi zetty ni bukan lah kongkong die..cume tak suke care die jew..
zetty cume nak die jujur dengan zetty jew..serius zetty cakap zetty tak kisah kalau die nak
berkawan,lepak,keluar ngan mane mane perempuan tapi sekurang kurang nye inform kat zetty..
yang zetty nk marah nie sebab die tak inform ape ape pon..
lepas tu depan zetty kemain lagi hai sane hai sini...haisshh =.='
zetty pon tak tahu nak cakap ape lagi...kadang kadang rase malas nak bersuare..
nanti jadi gadoh..zetty tak larat  nak bertekak lagi...
zetty rase care yang paling terbaik diam jew..
selagi zetty bole tahan zetty tahan ;ah..
kalau tak boleh tahan biar lah zetty undur diri jew..



terima kasih sudi baca :)


Terima Kasih Sudi Baca Entry Zetty

0 cubitan !: